<script> <style>
HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Sammy Hagar

Sammy Hagar heeft verteld RollingStone.com in een nieuw interview dat hij open staat voor het opnieuw ontsteken van zijn vriendschap met de gebroeders Van Halen zou zijn, maar heeft duidelijk gemaakt dat hij niet de eerste te bereiken zijn.
"Het zou verkeerd worden geïnterpreteerd," zei Hagar. "Ik weet dat de manier waarop die jongens denken. 'Oh, hij iets wil! Hij wil terug in de band. Hij moet worden gebroken.' Het spijt me, maar tenzij ze drastisch heeft gewijzigd, die, wanneer ik heb gesproken met mensen die weten ze het klinkt alsof ze helemaal niet zijn veranderd, het zou worden geïnterpreteerd. Ik wil ook niet te provoceren dat . Dat is niet wat ik zoek in mijn leven nu. ''

Read more at  Sammy Hagar.

Geen opmerkingen: